چرا این محسن ادم نمیشه؟

صبح روز اول ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری سال 92,محسن رضایی در هنگام ترک خانه بعد از صرف صبحانه:

همسر محسن: محسن کجا میری دوباره؟

محسن: میرم کاندید ریاست جمهوری بشم

همسر محسن: محسن تو رو به قران انقدر ابروریزی نکن همون دو دفعه که ضایع شدی بست نبود؟

محسن: نه ایندفعه استخاره کردم خوب اومده, فکر کنم حداقل تو سبزوار نفر اول میشم

همسر محسن: محسن به خدا اگر بری ساکم را جمع میکنم میرم خونه بابام.  ابرو نزاشتی واسه ما تو فامیل

محسن: نه ایندفعه منابع موثق خبر دادند که نظر اقا با منه.

همسر محسن: اخه اگر نظرش با تو بود که نمینداختت قاطی یک سری ادم فسیل تو مجمع تشخیص

محسن: نه ببخشید. باید برم, احساس مسولیت میکنم برای کشور

همسر محسن: حالا که احساس مسولیت میکنی حداقل برو اول پیگیری کن ببین کی پسرمون را کشته تو دبی؟

محسن: بزار رییس جمهور بشم, چشم

همسر محسن: محسن من دیگه طلا هام را نمیفروشم که خرج کمپین انتخاباتیت بکنیا

محسن: نه ایندفعه اسپانسر دارم

همسر محسن: از کی تا حالا اسپانسر دار شدی من خبر ندارم؟

محسن: از وقتی که عمله ی اقا شدم

همسر محسن: محسن اگه تقلب شد یکدفعه بزرگتر از دهنت حرف نزنیا.  من مثل زهرا رهنورد طاقت حبس خانگی را ندارم. گفته باشم

محسن: خودت میدونی که من اگر بخوام هم جربزه ی این کارا را ندارم.

همسر محسن: حالا میخوای شعار انتخاباتیت را چی انتخاب کنی؟

محسن: ناموس, ولایت, موفقیت

همسر محسن: محسن تو چرا ادم نمیشی؟

محسن: صم بکم عمی فهم لا یعقلون, فی امان الله

images

25 پاسخ به “چرا این محسن ادم نمیشه؟

  1. لیست خرید زنِ محسن رضایی به شوهرش :
    مرغ یک عدد
    خیارشور نیم کیلو
    سیب زمینی دو کیلو
    گوجه فرنگی یک کیلو
    طالبی دو کیلو
    چسب مایع یک عدد
    دی وی دی خام یک عدد
    شربت آلبالو
    ثبت نام در انتخابات هم یادت نره!!

  2. محسن تو چرا ادم نمیشی؟
    هه ههه هه

  3. محسن رضایی از مردم ایران معذرت خواهی کرد …!
    وی گفت امروز من خواب رفتم ولی قول میدم فردا برم ثبت نام کنم !!

  4. آحاد ملت بدانن اگه به من رأی بدن من به پشتوانه این رأی ها ، بر سر سفرهاتون عرق سگی میارم ! یک داف آبشن بالانس به هر جنس مذکر و به هر جنس مونث ، ست جوراب شلواری میدم!!



    محسن رضایی امروز در وزارت کشور موقع ثبت نام!

  5. محسنِ رفت و برگشت!

    {شعار انتخاباتی طرفداران محسن رضایی}!

  6. میگن زن محسن رضایی از دیشب در خونشو قفل کرده کلیدشم قورت داده!

  7. محسن رضایی :

    ملت رنگ قهوه ای را برای بنده انتخاب کردند!!

  8. مهریه زن محسن رضایی ۱۱۴بار کاندیداتوری ریاست جمهوریه!
    به خدا مجبوره،،،،، مجبوره! می فهمید!؟

  9. یک منبع آگاه اعلام کرد که مدارک محسن رضایی از سالها قبل در وزارت کشور بایگانی شده و به صورت خودجوش در آخرین روز ثبت نام وارد لیست میشود…!!!!!

  10. آخرین خبر :

    «محسن رضایی پیاده از نماز جمعه برای ثبت‌نام درانتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور رفت» که با درهای بسته وزارت کشور مواجه شد!!

  11. محسن رضایی اعلام کرد برای دوره هایی که موفق به کاندیداتوری نشده ام گواهیِ پزشکی دارم!!


    ↓ ↓

  12. آن زمان که بادها در هم بـپـیـچـد و خورشید از مشرق غروب کند ، بزرگی از سرزمین پارس برمیخیزد و برای انتخابات کاندید میشود .
    در آن هنگام همه مردم سرزمین پارس به سوی او آمده و همگی به او رأی خواهند داد!
    نام او محسن است!!

    پیشگویی نوسترآداموس!

  13. روزنامه فروشی جار میزد :
    آخرین خبر ، خر شدن سی نفر در نیم ساعت ….. ،
    محسن رضایی گفت یه دونه به من بدید لطفأ ، گفت بفرمائید ،
    و ادامه داد ، آخرین خبر ، خر شدن سی و یک نفر در سی و یک دقیقه…. !!

  14. بازتاب: گوگل سرچم می پره | به رنگ اکسیژن

  15. محسن رضایی بعد از ثبت نام در وزارت کشور !!

  16. من اگه رئیس جمهور بشم فرمون ماشین دختر‌ها رو میارم سمت راست تا تو ترافیک درست کنار پسرا قرار بگیرن!!!
    همه رضایت دارن از این موضوع !
    فكر كنم ركورد ٦٣٪ رو بشكنم!!
    .
    .
    محسن رضایی در جمع فامیلهاش!

  17. میگم بیائید به محسن رضایی رأی بدیم ! خب شاید این یه چیزی میدونه که هی نامزد میشه!!

  18. شعار ستاد انتخاباتی محسن رضایی:
    » من را جدی بگیرید!! «

  19. خوبی ِ هاشمی اینه که سن و سالی ازش گذشته، سفرهای استانی نمیره تا به همه کشور بریـنـه!
    همون حوالی پاستور میریـنـه برامون!!!

  20. یک روز چشم های محسن رضایی رو می بندن بهش میگن این شخصیت ها کی هستن ؟
    اولی امام خمینی بوده که دست میزنه به صورتش میگه امام خمینیه!
    دومی رهبر بوده میگه خامنه ای و سومی رفسنجانی بوده که پس از دست زدن به صورتش با چشم بسته میگه : اقدس خانوم شمایی!؟

  21. محسن رضایی در تبیین برنامه های آینده ایران گفت: برای روحانی تر شدن فضای فضا، اقدام به تغییر نام برخی‌ از سیارات خواهیم کرد! در همین راستا نام سیاره بهرام و ناهید به ترتیب به ابوالفضل و رقیه سادات تغییر میکنند!
    محسن رضایی همچنین از تغییر نام کهکشان راه شیری به بزرگراه شهید شیخ فضل الله نوری ، در صورت رئيس جمهور شدن ، خبر داد!!

  22. از محسن رضایی میبرسن دو خط موازی چیست؟میگه دو خط موازی خطوطی هستند که هیچگاه به هم نمیرسن مگر به دستور مقام معظم رهبری!!

  23. الان همه کاندیداها کلی استرس انتخابات دارن، ولی محسن رضایی مثل این پشت کنکوریها که صدبار کنکور دادن ولی قبول نشدن، کلا همه چی به ت *خ *م *شه!!

پاسخی بگذارید

