دعوتنامه بالاترین

تعدادی دعوتنامه بالاترین موجود هست. لطفا دوستان وبلاگ نویس و فعالین به ویژه فعالین داخلی تو قسمت نظرات ادرس وبلاگ و ایمیل خود را بگذارند که ما در اسرع وقت برای انها دعوتنامه را ارسال کنیم.

9 پاسخ به “دعوتنامه بالاترین

  1. با درود و عرض تبریک سال نو
    لطفا» دعوتنامه بالاترین را برایم ارسال کنید

  2. سلام
    یه دعوتنامه برای من بفرست
    ahlesonnatejask@gmail.com

  3. salam aziz…age barat zamati nis vasam ye davatnameye balatarin befrest…damet ghizhhhhhhhhh

  4. یک ایرانی دوست

    سلام لطف می کنید یک دعوتنامه بالاترین به من هم بدهید. یک دنیا تشکر

  5. هر کس دعوتنامه بالاترین می خواهد بااین آدرس تماس بگیرد: aaron.balatarin@gmail.com

  6. ye davatname balatarin mikhastam agar lotf konid,

  7. سلام
    ازتون خواهش میکنم یک دعوتنامه برای من ارسال بفرمایید
    من مدیر سایت جدید سیاسی ذهن منجمد هستم
    اولیسن سایت سیاسی ایران که میخوایم واقعیات سیاسی ایران رو به مردم بفهمونیم
    ازتون خواهش میکنم برای من یک دعوتنامه ارسال بفرمایید

پاسخی بگذارید

