مشاهدات من از تظاهرات ۲۵ بهمن

 اول از همه بگم ایول به آزادی خواهان ایران که نشون دادن آتش جنبش هنوز خاموش نشده.ساعت 3 رفتم میدان انقلاب.اولش تعداد لباس شخصی ها از مردم بیشتر بود.اونا سعی داشتن مردم رو پراکنده کنن.وسط میدون پر بود از گارد ویژه.دور تا دور میدون هم پر بودن از لباس شخصی و بسیجی و حتی یه جا هم ماشین سپاهی ها و لباس سپاه تنشون بود.ولی از همه بیشتر نیروهای ویژه نیروی انتظامی بود و لباس سوسکی ها.با اینحال مردم از سمت شمالی پیاده رو خیابون آزادی به سمت میدان آزادی در حرکت بودند.یکم جلو تر جمعیتمون زیاد شد و وارد خیابون شدیم.بعد از خیابان قریب بود که مردم شروع به شعار دادن کردند.اونا هم زحمت کشیدن و چند تا گاز اشک آور مهمون  کردند. ما هم چند تا سطل آشغال آتیش زدیم تا با دودش بتونیم کارمون رو ادامه بدیم.بعد با حمله ور شدن لباس شخصی ها و گارد ویژه داخل خیابان قریب رفتیم  موفق شدیم خیابون رو بگیریم و از اونجا شعار بدیم و به طرفشون سنگ پرت کنیم البته اونا هم جواب میدادند و گاز های بیشتری میزدند و یه چیزایی شلیک میکردند البته یکیش هم به سر من خورد و مجبور شدم که یه کم عقب بکشم و مردم کمکم کردند و دستمال دادند و تونستم ادامه بدم.یه شعار که مردم میدادند و برام جالب بود «خامنه ای حیا کن ، مبارک رو نگاه کن» بود.
فقط تو یه جمله بگم که مردم باز نشون دادند که میتونن با هم متحد بشن.ولی باید منسجم تر باشیم.
ضمنا ۲۸ تا فیلم هم گرفتم که دیشب نتونستم اپلودش کنم ولی به زودی پخش خواهم کرد
زنده باد جنبش سبز ٰVVVVVVVVV

لینک این مطلب در بالاترین

1 پاسخ به “مشاهدات من از تظاهرات ۲۵ بهمن

  1. واقعا خسته نباشي.منم بودم سمت ميدون توحيد و شادمان.از همه مردم مخصوصا شير زنها ممنونم.

پاسخی بگذارید

